Sipariş verdim, nasıl takip edebilirim?
Siparişinizi, üye girişi yapıp profiline girdikten sonra "Siparişlerim" sekmesinden takip edebilirsiniz.
Siparişimde değişiklik yapabilir miyim?
Siparişinizin içerisinde değişiklik yapılamamaktadır. Siparişiniz de değişiklik yapmak isterseniz eğer siparişiniz kargoya verilmediyse eski siparişinizin ödemesi iade edilir. Daha sonra tekrar yeni bir sipariş oluşturmanız gerekmektedir. Eğer siparişiniz kargoya teslim edildiyse ürünleri tarafımıza değişim talebiyle göndermeniz gerekmektedir.
Siparişimi iptal edebilir miyim?
Siparişinizi kargoya vermediğimiz sürece istediğiniz zaman iptal edebilirsiniz. İptal etmek için, "store@gunsel.com.tr" adresine e-posta göndermeniz gerekmektedir.
Görsellerdeki aksesuarlar ürünlere dahil mi?
Görsellerde kullanılan aksesuarlar ürünlere dahil değildir.
Fiziki mağazanız var mı?
Mağaza adresimize aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz.
Mağaza fiyatlarınız ile, internet sitenizdeki fiyatlar aynı mı?
Fiyatlarımız aynı olup, web sitemizde bazı ürünlerde zaman zaman kampanyalarımız olabilmektedir.
Aldığım ürünlerin fiyatına KDV dahil mi?
Sitemizde görmüş olduğunuz tüm fiyatlara KDV dahildir. Aldığınız ürünlerin KDV tutarı, giyimde %10, aksesuarda %16 olacak şekilde faturalarımızda belirtilir.
Ödemeyi nasıl yapabilirim?
Ödemenizi, sipariş aşamasında sunduğumuz seçeneklerden birini kullanarak yapabilirsiniz; KREDİ KARTI, BANKA KARTI, HAVALE/EFT Banka Bilgilerimiz; 1- Banka Adı : Near East Bank Hesap No: 10-304-0000126670 Hesap Adı: NEAR EAST UNIVERSITY LTD. Ünvanı : NEU STORE UBAN : CT79139050100103040000126670 2- Banka Adı : T.GARANTİ BANKASI A.Ş. Hesap Adı : Yakın Doğu Bank Ltd. Şube Adı: LEFKOŞA ŞUBESİ IBAN NO : TR19 0006 2000 4930 0006 2999 07 Açıklama: NEAR EAST UNIVERSITY LTD. NEU STORE
Ödeme güvenliğini nasıl sağlıyorsunuz?
Güvenlik önlemi olarak satınalma işlemlerinde 3D Secure, kullanıyoruz. “GÜNSEL Store” kredi kartı veya izin vermediğin kişisel bilgilerini saklamaz ve 3. kişilerle paylaşmaz.
Siparişimin kargoya verildiğini nasıl anlayacağım?
Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde, sitemize üye olurken kullanmış olduğunuz mail adresinize kargo takip numaranızı da içeren bir bilgilendirme maili gönderilecektir. "Siparişlerim" sayfasında "Siparişimi Takip Et" kısmından siparişinizi takip edebilirsiniz.
Siparişim eksik çıkarsa ne yapmalıyım?
"+90 392 675 10 09 / 3993" numaralı hattı arayarak veya "store@gunsel.com.tr" adresimize e-posta göndererek bize ulaşabilirsiniz.
Nasıl üye olabilirim?
gunselstore.com dan "GİRİŞ" linkine tıklayarak, üye olabilir ve alışverişe başlayabilirsiniz. Sitemize üye olmak için herhangi bir ücret ödemeniz gerekmiyor.
Neden üye olmalıyım?
Tüm gelişmelerden, kampanyalardan haberdar olmanızı isteriz. Sitemizi daha verimli kullanabilirsiniz. Kampanya ve indirimlerimizden öncelikli yararlabilirsiniz.
Üyelik ücretli mi?
GÜNSEL Store' a üye olmak için herhangi bir üyelik ücreti ödemezsiniz, üyelik ücretsizdir.
Üye olmadan da alışveriş yapabilir miyim?
Alışverişe devam edebilmeniz için üye olmanız gerekmektedir. Üye olduğunuzda bir çok indirim ve kampanyadan yararlanabileceğinizi, yeni tasarımlar ve GÜNSEL ile ilgili gelişmelerden haberdar olabileceğinizi bilmenizi isteriz.
Hesabıma giriş yapamıyorum.
1-E-posta adresinizi yanlış giriyor olabilirsiniz. Kayıt olduğunuz e-posta adresinizi hatırlamıyorsanız, yeniden kayıt olmanız veya bizimle store@gunsel.com.tr adresinden iletişime geçmeniz gerekmektedir. 2-Şifrenizi yanlış giriyor olabilirsiniz. Bu durumda üye girişini tıklayıp "şifremi unuttum" linkini kullanarak şifrenizi yenileyebilirsiniz. 3-Yeni üye olduysanız ve henüz size gönderilen e-postada ki doğrulama bağlantısına tıklamadıysanız hesabınıza giriş yapamazsınız. Giriş yapabilmek için doğrulama bağlantısına bir kez tıklamanız yeterli olacaktır. *** Yukarıdaki adımların hepsini doğru yapmanıza rağmen giriş yapamıyorsanız bizimle store@gunsel.com.tr adresinden iletişime geçebilirsiniz.
Hesabımı tamamen kapatabilir miyim?
Bunun için bizimle "store@gunsel.com.tr" adresinden iletişime geçebilirsiniz.
Profıl bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim?
Üye girişi yaptıktan sonra sitenin en üst sağ kısmında bulunan kullanıcı adına tıkladıktan sonra, "Profil" sekmesinden tüm bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.
Kişisel verilerim korunuyor mu?
Şirketimiz, müşteri bilgilerinin korunması ve K.K.T.C.'de yürürlükte bulunan mevzuata ve/veya Kişisel Verilerin Korunması Yasası'na uygun hareket edilmesi konusunda büyük özen göstermekte ve bu yaklaşım doğrultusunda her türlü önlemi almaktadır. Şirketimiz kişisel bilgilerinizin, diğer kullanıcıların, üyelerin veya yetkili olmayan üçüncü şahısların göremeyeceği ve ulaşamayacağı şekilde korunması ve güvenle saklanması için tüm önlemleri almaktadır, bilgi alınan tüm sayfalar SSL güvenlik sertifikası ile korunmaktadır.
Paket hasarlı geldi, teslim almalı mıyım?
Resmi tatil günlerinde teslimat yapılıyor mu?
Resmi tatil günlerinde teslimat yapılmamaktadır.
Siparişimin alıcı ismini değiştirebilir miyim?
Sipariş esnasında verilen alıcı ismi daha sonra değiştirilememektedir.
İade süreci nasıl işliyor?
• Paketten çıkan iade formunu eksiksiz olarak doldurunuz. (İade etmek istediğiniz ürünün kodu, adı, iade nedeni ve istenen diğer bilgiler eksiksiz olarak dordurulmalıdır.) • İptal sebebinizi, sipariş numaranız ile birlikte "store@gunsel.com.tr" adresine e-posta ile iletmeniz yeterli olacaktır. • Almış olduğunuz ürünleri, anlaşmalı olduğumuz kargo firması ….. Kargo firması ile gönderebilirsiniz. • ….. Kargo müşteri numaramız: ……………………….. • Bu kodu kargo paketinin üzerine mutlaka yazınız. • …..kargo dışındaki kargo firmaları ile gönderilen iadelerin kargo ücreti müşterimize aittir. • İadeniz öncelikle NEU müşteri temsilcileri tarafından incelenecek, yukarıda belirtilen şartlara uygun olup olmadığı araştırılacaktır. • İade prosedürlerine uygun olan ürünlerin iadesi onaylanacak, ürün ücreti 5 iş günü içerisinde hesabınıza yatırılacaktır. Bu ücretin hesabınıza yansıması banka prosedürleri gereği 7-15 iş gününü bulabilmektedir. • Bu 5 günlük süre, NEU Store ’ın iade ettiğiniz ürünü almasıyla başlayacaktır.